הכלים להצלחת קמפיין גיוס המונים

מה הם הכלים הדרושים להצלחה מירבית לקמפיין גיוס המונים למטרות עסקיות או חברתיות? כל הסודות והטיפים למימון המונים. מדריך חובה לכל מי שרוצה לעשות גיוס כספים ברשת!


בין אם קראתם כבר את המאמרים באתר גיוסים העוסקים בהכנות ובניהול הקמפיין ובפרט אם טרם עברתם על כל הטיפים והסרטונים שבעמוד ״מדריך גיוסים״, התייחסו למאמר זה כעל מדריך חובה. מייד ניציג לכם את כל המידע הנחוץ לכם ומאידך זה גם יהווה לכם מעין סיכום של כל הנושאים החשובים לקמפיין מימון המונים.

חשוב שנדע ונזכור בכל עת, שיציאה לקמפיין גיוס המונים, דינה כיציאה לקרב. כן לקרב! המלחמה על כיס התורם או הצרכן היא רבה מאוד. בכל רגע נתון רצים מאות קמפיינים של מימון המונים לשלל מטרות עיסקית וחברתיות, טובות יותר או טובות פחות, אבל כולם מכוונים לגולש שיוציא את כרטיס האשראי ויביע תמיכה ולא רק בלייק. מעבר לכך יש עוד לא מעט מסעות לגיוס כספים במגוון דרכים ואופנים, באמצעות הרשת ומחוצה לה. אז במלחמה כמו במלחמה, צריך להכין את כל הנשק שרק ניתן ועשוי לעזור. וכן כל הדרכים כשרות!

 

אז אם כבר אמרנו קרב מלחמה נמשיך ונפשט את ההשוואה: טרם צאתנו לקרב אנו מכינים וערוכים עם כל החילות: אוויר, ים, יבשה, סייבר ועוד. בתכלס׳ תוך כדי המלחמה אנו ערים למה עובד יותר ומה פחות. מה צריך להמשיך ואולי אף להגביר ומה ניתן לוותר. המלחמה היא דינאמית ולא צפוייה ונתונה כל הזמן לעדכונים והתאמות לפי התוצאות בשטח.

נחזור לקרב שלנו על גיוס ההמונים לתמיכה או תרומה לקמפיין שלנו.
עלינו להכין מראש את מירב הכלים האפשריים ואת כל האופציות (מייד נפרט) ותוך כדי הקמפיין נשים לב מה עובד יותר ומה פחות ובהתאם נפעל.
חשוב שנזכור ולא נתאכזב מהעובדה שייתכן מצב שיהיו כלים שנראה שאין צורך בהם, לא קרה כלום, לא נעשה שימוש ונמשיך הלאה. עדיף להיות תמיד מוכנים בכל הכלים ולא להגיע לחסר וכשלון מאשר מצב הפוך של מגוון כלים ואפשרויות, גם אם לא נעשה שימוש בכולם והעיקר שנגיע לייעד ולניצחון.

עתה נציג קמפיינים שונים שהסתיימו בהצלחה. כשבכל אחד מהם נצביע את הנקודות המרכזיות והנשק העיקרי שליווה את הקמפיין והביא אותו לכדי נצחון.

שם הקמפיין: לאכול בריא זה קל
הסכום שגויס: כ160,000 ש״ח
נקודות מרכזיות 

 

המאמר המלא מפורסם בלעדי במדריך גיוסים. להזמנת המדריך במחיר מיוחד לחצו כאן