צוות קמפיין מימון המונים

מהו צוות קמפיין מימון המונים? למה חייבים להקים צוות כזה? מתי מקימים את הצוות? מי צריך להיות חבר בצוות? ומה תפקידו של כל אחד מהחברים? על כל זה ועוד טיפים חשובים מאוד להצלחת קמפיין גיוס המונים במדריך גיוסים. קראו ושתפו. תודה


אתם יוצאים לדרך עם קמפיין מימון המונים? נהדר. ברכות! 

חשוב שתדעו שקמפיין גיוס המונים חייב להיעשות בצוות! מחכה לכם עבודה רבה! לעולם אל תצאו לדרך לבד כשרק אתם בזירה! 

במאמר הבא נסביר למה חשוב והכרחי להקים ״צוות קמפיין״ עוד טרם יצאתם לדרך ומהם התפקידים הדרושים והמיועדים לצוות ואיך הכל מתחבר עד להצלחת הקמפיין.

צוות 1 - ניהול קמפיין

בצוות זה אתם חייבים להיות חברים ואף להוביל אותו. הוא יתן מענה לכל הקשור לקמפיין ולכל השאלות שיתעוררו לפני, במהלך ואחרי הקמפיין. צוות זה חייב להיות זמין בכל שעה ורגע ולתת מענה מיידי לכל שאלה או בעיה או תתעורר. כמו גם עדכונים לקמפיין, מעקב יום יומי, בקרה וקשר עם כל שאר הצוותים  

הפצה, פרסום ויחסי ציבור

לאחר שסימנתם וי על כל שאר הפרמטרים לבניית קמפיין מנצח. אחד הדברים החשובים ביותר זה ההפצה ופרסום הקמפיין. קמפיין ככל שיהיה טוב, אם אנשים לא ישמעו עליו, הוא לא יתרומם לבד.

צוות 2 - סלבריטאים, מובילי דעה ואושיות רשת

מצאו לפחות שני חברי צוות או יותר שתפקידם בקמפיין יהיה לאתר סלבריטאים ומובילי דעה וכן אושיות רשת.
קחו בחשבון שסלב ומובילי רשת הם אנשים שמוצפים בפניות רבות מאוד (לעיתים מאות פניות ביום) טכנית ומעשית לרובם אין את היכולת לקבל, לבדוק ולהשיב לכל פונה.
תשובה או כל התחיחסות מהם יכולה לקחת עד מספר שבועות או יותר! התחילו עם זה מבעוד מועד.

איך עושים את זה נכון?
כנסו למדריך המדריך המלא לגיוס סלבריטאים, מובילי דעה ואושיות רשת לטובת קמפיין מימון המונים

צוות 3 - תקשורת ועיתונאים 

צוות נוסף יוגדר כאחראי על גיוס כלי תקשורת ועיתונאים רלוונטיים.

ראשית נסו למצא עיתונאים או כלי תקשורת שהסיפור שלכם קרוב לעיסוק הסיקור שלהם. אם אתם לא מכירים, נסו לראות בקמפיינים של מימון המונים אחרים שדומים לשלכם. בדקו מי העיתונאים או המדיות שסקרו את הפעילות שלהם ונסו להגיע אליהם.

בכל מקרה רוב גופי התקשורת ועיתונאים רבים, פעילים ברשתות החברתיות. גם אם אינכם מכירים, תמיד ניתן לשאול מי עוסק בתחום או מי נראה לכם שיכול לעניין אותו הנושא...

גם כאן, נסחו והכינו את עצמכם ואת תמצית עיקרי הדברים. נסו למצא את הפרטים המעניינים ביותר בקמפיין שלכם. אל תכנסו יותר מידי לכל הפרטים.  אל תעיקו! 

צוות 4 - משפחה לפני הכל

כפי שכבר אתם יודעים קמפיין גיוס המונים מתחיל קודם במשפחה הקרובה ובחברים הקרובים. אתם ועוד מישהו מהמשפחה קחו על עצמכם את התפקיד הזה ליצירת קשר עם כל המשפחה הקרובה תחילה ואח״כ הרחוקה. בפגישות, טלפונים, הודעות וכל סוגי קשר. נצלו אירועים משפחתיים לספר לכולם על החלום שלכם, גם אם הוא עדיין רק בשביל הכנה. 

צוות 5 - ניהול הרשתות החברתיות ופרסום ממומן

הגדירו מי מעדכן ומטפל ברמה היום יומית ברשתות החברתיות לטובת הקמפיין. בנוסף, כמעט כל הקמפיינים עושים שימוש אינטנסיבי בפרסום ממומן באינטרנט. רצוי שתפקיד זה יוטל על מי שיש לו נסיון בתחום הפרסום באינטרנט בכלל ובפרסום קמפיינים למימון המון בפרט. 

צוות 6 -