לפניכם שאלות נפוצות שאנו נשאלים מעת לעת. יש לכם שאלות נוספות? כתבו לנו ונשיב לכם.

 

החלק הראשון עוסק בשאלות ותשובות לבעל הקמפיין כלומר לכל מי שמעוניין לגייס כסף. 

החלק השני עוסק בשאלות ותשובות לתורמים ולתומכים בקמפיין גיוס הכספים באתר גיוסים.

החלק השלישי הם שאלות כלליות.

 

שאלות ותשובות חלק א׳ - מיועד עבור מי שמעוניין לגייס כסף או תרומות. 

מסלולי גיוס ועמלות

1. האם העמלה לאתר גיוסים זהה בכל מסלולי הגיוס?

כן. העמלה לאתר גיוסים היא 5% בשלושת המסלולים: גמיש, הכל או כלום, מאצינ׳ג. (לא כולל העמלה המשולמת לחברת האשראי + מע״מ כחוק)

האם עולה כסף לפתוח קמפיין?

במסלול גמיש או מאצינג׳ אין תשלום על פתיחת הקמפיין. התשלום יהיה רק מתוך מה שגוייס. במסלול הכל או לא כלום, יש תשלום של 500 שקלים טרם העלאת הקמפיין ללא קשר לתוצאת הקמפיין. במידה והקמפיין יגיע לייעד, התשלום הנ״ל יקוזז בהתאם.

2. כמה עמלה גובה חברת האשראי?

תלוי בהתאם למה שחברת האשראי תסגור מול בעל הקמפיין (כאמור אנחנו לא צד בעניין) זה יכול לנוע בין 1% ל2.5% 

3. האם אפשר לעשות קמפיין שהתשלום יהיה דרך פייפאל?

כן. רק יש לקחת בחשבון שאין לנו אחריות או צד אם פייפאל יאשרו את הסליקה או אם תוך כדי הקמפיין פייפאל יחסום את אפשרות הסליקה. (כדאי גם לדעת שעמלת פייפאל יקרה יותר מעמלת חברות האשראי הישראליות).

4. האם הכסף שנאסף בקמפיין מגיע אליכם ואח״כ אליי?

לא. בכל מקרה גיוסים לא צד גביית הכסף מהתומכים. הכסף ייכנס ישירות לבעל הקמפיין באמצעות חברת האשראי שעושה את הסליקה. 

5. מה הם ההבדלים המעשיים בין המסלולים לגיוס?

הקליקו כאן לקריאה מפורטת על ההבדלים, יתרונות וחסרונות בין המסלולים: גמיש, הכל או כלום, מאצי׳ג. 

6. מתי בעל הקמפיין מקבל את הכסף שגייס?

כפי שכבר הוסבר לעיל. הכסף מועבר לבעל הקמפיין ישירות מחברת האשראי ולא נמצא תחת שליטת או אחריות אתר גיוסים. לרוב מדובר לאחר מחזור חיוב. 

7. מהו גודל התמונות הרצוי להעלות לקמפיין?

כל תמונה בפרופורציה של 16x9

גודל מומלץ: 570x320

 

ההכנות לקמפיין

7. תוך כמה זמן מקבלים תשובה אם הקמפיין יעלה או לא? 

תשובה עקרונית כן או לא אם הקמפיין מאושר עקרונית להעלות באתר גיוסים, יינתן תוך כמה שעות מרגע פתיחת הקמפיין. אם לא קיבלתם תשובה במייל, ניתן לשלוח אלינו מייל ולציין את שם הקמפיין. 

התשובה המיידית תיהיה רק האופן כללי ועקרוני אם נושא ומטרת הקמפיין יכולים לעלות לאתר גיוסים. מעבר לכך יש עוד דברים שיצטרך בעל הקמפיין להסדיר עד לעלייה לאוויר.

פתחתי קמפיין מי רואה אותו עכשיו?

כל זמן שהקמפיין לא נבדק ואושר ע״י צוות גיוסים, רק מי שפתח את הקמפיין יכול לראות אותו והוא לא מפורסם עדיין לשאר הגולשים.

האם אדם פרטי יכול לפתוח קמפיין?

הקמפיין חייב לפעול תחת גוף המוכר לרשיות המס. לדוגמא: חברה, עוסק מורשה, עוסק פטור או עמותה רשומה.

אם אתם צריכים עזרה בנושא הנ״ל פנו אלינו וננסה לעזור לכם במידת האפשר.

 

פרסום, יחסי ציבור ושיווק הקמפיין

האם חייבים לעשות פרסום לקמפיין מימון המונים?

כן. חובה! בלי פרסום ויחסי ציבור אנשים לא ידעו על הקמפיין שלכם ולא יתמכו בו. 

 

 

האם ניתן לפתוח קמפיין או לתרום לקמפיין בשבת?

לא. אתר גיוסים סגור בשבת ובחג. לא ניתן להעלות או לנהל קמפיין וכן לא ניתן לתרום לקמפיינים באתר גיוסים בשבתות ומועדי ישראל. 

לא קיבלתי קבלה על תרומה או תמיכה באתר מה עלי לעשות ומי אחראי על זה?

קבלה על תרומה או תמיכה באתר הינה באחריות בעל הקמפיין. אם לא קיבלתם קבלה על תרומה או רכישה, עליכם לפנות לבעל הקמפיין ולדרוש זאת ממנו. אין לאתר גיוסים כל קשר לגביית התרומה או קשר להנפקת הקבלות והם באחריות בעל הקמפיין או העמותה או החברה המבצעת את הקמפיין. 

האם האתר מאובטח?

תשובה: האתר מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL.

בנוסף, התשלום באתר נעשה ע"י חברת קארדקום אשר הינה חברת סליקה מאושרת ומפוקחת ע"י חברות האשראי ועומדת בתקן אבטחה PCI DSS Level 1.

לאחר שתרמתי קיבלתי הודעת טקסט - מסרון SMS  מחברת יופיי, מה זה אומר? הודעת טקטס - מסרון SMS אישור תרומה מחברת יופיי

מעולה. זה אומר שהתרומה שלך התקבלה. דרך חברת סליקת אשראי בשם יופיי. וזה נעשה באמצעות העמותה שמנהלת את הקמפיין. 

לתשומת לב: כל הנכתב בעמוד זה הוא בגדר מידע כללי בלבד ואין זה מחייב את חברת גיוסים בכל מה שנכתב כאן. אין לנו שום אחריות ואין לראות במידע זה משום המלצה או התחייבות כל שהיא. ייתכן שיהיו שינויים בין הנכתב כאן לבין התנאים שבעל הקמפיין מחוייב מולנו ואין לראות שום מחויבות של גיוסים למה שנכתב בעמוד זה.