סטטיסטיקה לקמפיין מימון המונים

שאלה: איך אני יכול לדעת כמה אנשים נכנסו לקמפיין שלי?
מהיכן הם הגיעו ובכלל איך ניתן לקבל סטטיסטיקות על קמפיין מימון המונים שלי?

תשובה: כחלק מהמהפך שמציע אתר גיוסים בפלטפורמת מימון המונים, לראשונה ניתנת אפשרות לבעל הקמפיין להטמיע קוד של גוגל אנליטיקס (Google Analytics) ובכך לקבל את כל המידע הסטיסטי שגוגל תאסוף במהלך הקמפיין.
(השירות הוא חינמי של גוגל והוא ניתן ללא עלות)

איך עושים את זה?

  1. חפשו בגוגל - גוגל אנליטקס או באנגלית Google Analytics
  2. כנסו לאתר: https://www.google.co.il/intl/iw/analytics/
  3. בצעו כניסה (אם יש לכם כבר חשבון באתר) או לחצו על יצירת חשבון וכנסו עם חשבון הג'ימייל שלכם.
  4. לאחר שביצעתם כניסה לאתר גוגל אנליטקס עם חשבון הג'ימייל שלכם, תתבקשו להירשם לשירות.
  5. עתה יש להכניס את הגדרות החשבון:

שם חשבון

שם האתר

כתובת של האתר (העתיקו והדביקו מתוך אתר גיוסים את הלינק של עמוד הקמפיין שלכם) לדוגמא: https://www.giusim.co.il/he/projects/349

בחירת קטגוריה

אזור זמן לדיווח

בסיום לחצו על הכפתור: קבל מזהה מעקב

  1. להמשך יש לקבל את תנאי הסכם והגבלות של גוגל אנליטקס - לחצו אני מסכים
  2. העתיקו את מזהה מעקב (לדוגמא: UA - 123456789-0)
  3. כנסו לאתר גיוסים

הפרויקטים שלי

עריכת הפרויקט

רדו עם העכבר עד לתחתית העמוד, מתחת לכותרת הגדרות מתקדמות

מזהה חשבון Analytics

הכניסו בחלון את מזהה המעקב שלכם

  1. לחצו שמירה
  2. לבדיקה, כנסו באתר גוגל אנליטקס ל-דוחות – זמן אמת – סקירה כללית

באם עמוד הקמפיין שלכם פתוח בחלון נוסף במחשב, תראו 1 משתמש פעיל באתר

סימן שהתקנתם את הקוד בצורה תקינה ומכאן ואילך יאספו נתוני הסטיטיקות.

 

להלן מספר נתונים שתוכלו לקבל מאתר גוגל אנליטיקס על הקמפיין שלכם:

מספר גולשים בזמן אמת

מספר גולשים שנכנסו לעמוד שלכם

מיקומים – מהיכן הם

מקורות תנועה

דוחות דמוגרפיה ותחומי עניין – יש להיכנס ללשונית דמוגרפיה וללחוץ על הפעל – עד אז לא ייאספו נתונים אלו.

 

למעקב אחרי ביצוע רכישה יש להגדיר יעדים (דרושה הבנה ויידע מקצועי בתחום)

הגדרת יעדים

יעד חדש

הגדרת יעד - בחירת תבנית (מומלץ לבחור – בצע תשלום)

תיאור יעד – בצע תשלום (סוג, מסך/עמוד יעד)

פרטי יעד – עמוד תודה

שמור

עמוד תודה:

https://www.giusim.co.il/he/projects/1551/payment/thanks/

 

בצהוב - מספר הפרויקט שמשתנה מפרויקט לפרויקט

לתשומת ליבכם כל האמור לעיל אינו בגדר המלצה ואין לנו כל התחייבות לתקינות הפעילות או כל התחייבות אחרת. המדריך נכתב כמידע בלבד. לא נישא בשום אחריות וקשר למוצר או לגורמים הקשורים אליו במישרין או בעקיפין.

שם המאמר: סטטיסטיקות לקמפיין מימון המונים - המדריך להטמעת גוגל אנליטיקס בקמפיין מימון המונים באתר גיוסים