מיטב הסלבריטאים גייסו 200 אלף שקל והקמפיין נכשל

בסרטון הקמפיין השתתפו דנה פרידר, צופית גרנט, שלום מיכשוולי, מיקי חיימוביץ', ישראל קטוזה, אסי ישראלוף, ליאור סושרד, גלית גוטמן ועוד אומנים וסלבריטאים שאף לקחו חלק פעיל בקידומה של האפליקציה


בין ה-29 לינואר ל- 10 לפברואר 2017, HelpApp יצאו בקמפיין רחב לגיוס כספים ב-Headstart עבור אפליקציה להתנדבות.

בסרטון הקמפיין השתתפו דנה פרידר, צופית גרנט, שלום מיכשוולי, מיקי חיימוביץ', ישראל קטוזה, אסי ישראלוף, ליאור סושרד, גלית גוטמן ועוד אומנים וסלבריטאים שאף לקחו חלק פעיל בקידומה של האפליקציה.

אז מה קרה שהקמפיין הצליח לגייס כ200,000 שקל והוא נכשל. היזמים לא קיבלו שקל אחד מהגיוס. עלות הקמפיין שהסתכמה בהערכה של עשרות אלפי שקלים ירדו לטמיון. צפו בסרטון ולאחר מכן נבין מה קרה בקמפיין הכושל הזה.


אז מה היה לנו בקמפיין של הדסטארט? מיטב הסלבריטאים בסרטון מושקע, מסע יחסי ציבור חסר תקדים בערוצי הטלוויזיה, עיתונות ואינטרנט ובסוף כל מה שהושקע התאדה ביום אחד.

לו היו משכילים יוזמי הפרויקט לעשות חשבון כמה באמת ראלית הם מסוגלים לגייס כסף, יש מצב שהכל היה מסתיים אחרת.
חשבו בעצמכם אם הייעד היה 200 אלף שקל ולא הסכום היומרני של 450 הרי מרגע שהגיוס היה מגיע לאזור ה150 אלף + ההתגייסות הייתה גדולה שהרי נותר רק עוד רבע להגיע לייעד, בזמן כזה רוב הקמפיינים מצליחים ואז אולי גם היו עוברים את סכום הייעד. אבל ברגע שהגולשים מרגישים שהקמפיין חסר סיכוי להתרומם והוא לא מגרד אפילו את ה50% הראשונים אף אחד לא רוצה לתרום או לבזבז את זמנו בתרומה שנראה שהיא צועדת לכיוון כישלון.

אז בפעם הבאה שאתם מרימים קמפיין גיוס המונים תחשבו טוב טוב על הסכום שתציגו באתר, יש לו השפעה מכרעת מאוד על הצלחת או כשלון הקמפיין.

עם כל היח"צ שהושקע – גיוס ההמונים כשל:

אתר ynet: להתנדב בקלות
אפליקציה חדשה הופכת את ההתנדבות למשימה פשוטה במיוחד: רק בחרו את המקום, הזמן והקטגוריה המועדפת. עכשיו מנסים יוזמיה להפוך את האפליקציה למערך התנדבות ארצי

אתר גיקטיים: מחפשים להתנדב? אפליקציה חדשה תמצא לכם מקום
HelpApp היא חברה לתועלת הציבור שכל עובדיה מתנדבים, ומטרתה לעזור לכל אחד למצוא את הדרך הפשוטה ביותר לתרום מזמנו ולהתנדב. הם כבר גייסו כ-170 עמותות והמון סלבס, וכעת זקוקים לכם בקמפיין ההדסטארט שלהם

אתר אנשים ומחשבים

אתר פרוגי

אתר ישראל היום

אתר ידיעות אחרונות

אייטם עם צופית גרנט והיוזם איתי מתתיהו בתוכנית: עושים סדר
(צפו בדקה 11.36)

ועוד אייטם בטלוויזיה איתי מתתיהו Itay Matityahu וצופית גרנט – Tsufit Grant בראיון לתוכנית 'העולם הבוקר' - לחץ כאן למעבר